Avantajele 3Media

Icon: check Muncim pentru ca dumneavoastră să reuşiţi. Succesul dumneavoastră constituie imaginea noastră.
Icon: check Implicare directă a agenţiei pentru a se asigura creativitate şi strategie.
Icon: check O gamă largă de servicii de comunicare. Nu doar reclamă. Cercetăm problema, găsim soluţia, implementăm programul şi măsurăm rezultatele obţinute.
Icon: check Experienţă de peste 20 ani în domeniu.
Icon: check Profesionalism şi dinamism.

“Reclama asta nu are efect.” Oare?!

Înainte de a renunţa la o formă de promovare pe motiv că “nimeni nu a venit să spună că mi-a văzut reclama pe site-ul ăsta” sau “niciun client nu mi-a spus că a mi-a auzit promoţia la radioul ăsta”, gândeşte-te dacă tu faci vreodată asta:

  • când cumperi de la Carrefour/Auchan/Metro etc te duci la directorul magazinului să-i spui: “uite, am văzut în revista voastră promoţia la legume congelate şi am venit să cumpăr 300g de spanac”
  • când cumperi o maşină, mergi la directorul de marketing al dealer-ului şi îl feliciţi: “bravo, dacă nu aveaţi campania asta cu 3000 de euro reducere, cred că nu-mi cumpăram maşină de la voi”
  • când îţi cumperi un un s7, le trimiti un e-mail celor de la relaţii cu clienţii Samsung: “îmi doream de mult un telefon care să facă poze bune în condiţii de luminozitate scăzută şi reclama voastră cu telefonul care nu se teme de întuneric m-a convins!”

Nu o faci, pentru că ai alte treburi mai importante de făcut! Şi ia spune acum, cum ar fi ca ei să oprească reclama pe motiv că nu le-ai spus niciodată de ea?!

Henry Ford, unul dintre cei mai mari vizionari ai Americii, spunea

Dacă toţi banii mei ar fi 20 de dolari, de 2 dolari aş cumpăra creioane şi de 18 dolari aş face publicitate la ele.

Publicitatea (în general) şi reclama (în particular) funcţionează. Asta o pot spune toate brandurile pe care le cumperi. Şi poţi să fii sigur că nu vor renunţa şi nu vor opri niciodată acţiunile lor de promovare. Ceea ce îţi dorim şi ţie:

  • trebuie să înţelegi care este diferenţa între publicitate şi reclamă. O să vorbim despre asta aici … sau contactează-ne dacă vrei o discuţie personalizată. Trebuie să aloci un buget pentru publicitate şi să-l foloseşti cu cap; şansele de întoarcere a  investiţiei vor fi direct proporţionale cu deschiderea ta de a lucra cu o persoană/agenţie specializată!
  • dacă reclama ta este bine targetată şi are un mesaj potrivit publicului tău ţintă – fă-o, chiar dacă ai impresia că nu funcţionează: oricum, vei câştiga mai mult decât dacă nu ai face nimic.
  • nu îi crede pe cei care îţi “garantează” efectul reclamei pe care ţi-o fac/ţi-o pot face: ori mint, ori nu ştiu ce vorbesc. Nimeni nu poate garanta efectul unei reclame, aşa cum nimeni nu poate garanta succesul afacerii tale!
  • nu mai contracta publicitate/reclamă pe criteriul “cel mai ieftin”. Până la negocierea preţului sau înainte de a refuza o propunere de promovare doar pentru că ţi se pare scumpă, întrebă pe cel care ofertează care este publicul-ţintă, cât de mare este audienţa potenţială (raport cost/audienţă) şi fă o simulare de ROI (rată de întoarcere a investiţiei).
  • nu te scumpi la tărâţe şi  ieftini la făină. Degeaba contractezi un mediu cu ROI potenţial bun dacă nu eşti atent la mesaj şi la realizarea grafică, video, audio etc. E ca şi cum ai închiria cel mai scump spaţiu comercial, pe cea mai circulată stradă a oraşului, dar îl ţii nerenovat, neamenajat!

 

 

Categories

Despre noi

Agenţie de publicitate full-service, oferim clienţilor noştri un pachet complet de servicii şi produse publicitare.

Inovăm şi introducem permanent proiecte din sfera marketingului şi a comunicării, în toată România!

GALATI | BRAILA | BRASOV

Rămâneţi în contact cu noi