Avantajele 3Media

Icon: check Muncim pentru ca dumneavoastră să reuşiţi. Succesul dumneavoastră constituie imaginea noastră.
Icon: check Implicare directă a agenţiei pentru a se asigura creativitate şi strategie.
Icon: check O gamă largă de servicii de comunicare. Nu doar reclamă. Cercetăm problema, găsim soluţia, implementăm programul şi măsurăm rezultatele obţinute.
Icon: check Experienţă de peste 20 ani în domeniu.
Icon: check Profesionalism şi dinamism.

MARKETING DIRECT

Ce este marketingul direct?
Marketing direct înseamnă că nu exista echipe de vânzare, cumpărătorii achiziționând direct produsele de la firma ofertantă. Niciun reprezentant care să duca produsul la consumator. Niciun distribuitor. Întreprinzatorul face totul de unul singur, prin reclama la ziar, campanie prin telefon, scrisori directe (poștă, email, SMS) sau teleshopping.

Care este cel mai eficient instrument al marketingului direct?
Fără îndoială, cel mai eficiente instrumente al marketingului direct sunt scrisoarea (trimisă prin poștă) și mesajul transmis prin email sau SMS. Cu ajutorul unei singure foi de hârtie sau al unui simplu mesaj puteți trece foarte ușor de secretară, puteți creea o bună impresie produsului sau serviciului oferit spre vânzare, puteți câștiga și reține atenția unui director ocupat.

Cum trebuie să fie scrisoarea? Asta e marea întrebare! Dacă structura scrisorii este greșită, dacă nu conține elemente care să stârnească curiozitatea, dacă avantajele produsului sunt prezentate prea târziu și multe alte motive, există riscul să îl “pierdeți pe drum” pe clientul dumneavoastră care va decide să citească mai târziu scrisoarea, ceea ce se traduce în realitate prin niciodată.
Trimiterea unei scrisori sau mesaj de vânzare este ca și cum ați avea un magazin de vânzare: cu cât îl rețineți mai mult în magazin, cu atât crește șansa ca potențialul client să cumpere ceva. În mod similar, cu cât cititorul acordă mai mult timp citirii scrisorii sau mesajului, cu atât se mărește șansa să comande produsul prezentat.

Care este cea mai mare greseală ce se poate face în marketingul direct?
Folosirea unei liste eronate cu potențiali clienți. În marketingul direct lista de clienți potențiali reprezintă piața dumneavoastră. Trebuie realizat un studiu serios al pieței pentru întocmirea unei liste cât mai corecte, listă ce va fi ulterior testată și modificată. Indiferent de cât de frumoasă va fi broșura sau de originalitatea produsului pe care îl oferiți, veți arunca banii pe fereastră dacă le trimiteți persoanelor nepotrivite, chiar dacă în ziua de azi nu mai costă mult să trimiți un email sau un SMS – aici mai pot interveni si probleme legale legate de politicile de SPAM.

Cu ce vă putem ajuta?
Vă putem oferi un pachet complet de marketing direct:

  • analiză
  • constituire, dezvoltare și administrare bază de date sau cumpărarea uneia, potrivită pe specificul a ceea ce vreți să comunicați
  • realizare campanie de comunicare directă, prin scrisoare și/sau mesaje
  • diseminare prin campanii de mailing (poștă tradițională sau electronică) și SMS
  • raportare

Dacă vreţi să demaraţi o campanie de marketing direct care să vă aducă succes, contactaţi-ne acum!

 

Despre noi

Agenţie de publicitate full-service, oferim clienţilor noştri un pachet complet de servicii şi produse publicitare.

Inovăm şi introducem permanent proiecte din sfera marketingului şi a comunicării, în toată România!

GALATI | BRAILA | BRASOV

Rămâneţi în contact cu noi