Din ciclul “nu faceţi ca ei”, trebuie menţionată neapărat reclama difuzată de câteva zile la radio pentru Supramax Articulaţii – de mult nu am auzit ceva mai prost, mai insipid şi mai neconvingător; un script şi o interpretare la nivelul unui radio cu cea mai mică audienţă dintr-un oraş cu maximum 10.000 de oameni… şi am putea continua cu “epitetele”.
După ce am ascultat (de voie/de nevoie) de câteva ori reclama, ne-am gândit la două posibile explicaţii pentru nivelul această “nebunie”: fie că tot bugetul a fost alocat pentru difuzare (în cel mai scump interval de radio – Cronica Cârcotaşilor de la Kiss!) iar pentru realizare s-a plătit în sistem barter (bineînţeles, cu Supramax!), fie că realizatorii (sau creativii – sic) s-au gândit că target-ul îl constituie oameni aflaţi în pragul sinuciderii, plictisiţi de viaţă, blazaţi… a căror ultimă soluţie de supravieţuire o constituie o doză de Supramax. Iar sunetul uşii care se închide înainte de a spune domnul că pleacă e… sublim!