Avantajele 3Media

Icon: check Muncim pentru ca dumneavoastră să reuşiţi. Succesul dumneavoastră constituie imaginea noastră.
Icon: check Implicare directă a agenţiei pentru a se asigura creativitate şi strategie.
Icon: check O gamă largă de servicii de comunicare. Nu doar reclamă. Cercetăm problema, găsim soluţia, implementăm programul şi măsurăm rezultatele obţinute.
Icon: check Experienţă de peste 20 ani în domeniu.
Icon: check Profesionalism şi dinamism.

MEDIA

Pentru piața publicitară locală (de provincie) a cumpăra difuzare media prin intermediul unei agenții de publicitate constituie un subiect tabu, așa cum este văzută, de multe ori, însăși ideea de a colabora cu agenție de publicitate. Marea majoritate a patronilor români (pentru că managerii gândesc un pic altfel) nici nu vor să audă de angajarea unei agenții de publicitate atunci când au în plan o campanie de marketing și/sau publicitate! Păi atunci, de ce își mai angajează un avocat când se confruntă cu un proces? De ce nu discută direct cu instanța??!!

Planificarea și cumpărarea de media
Dezvoltarea unei strategii de media eficiente este o știință cu o tentă de creativitate.
Înainte de cercetarea alternativelor de media, este foarte important să se stabilească criterii obiective pentru dezvoltarea unui plan de media.
3Media incepe planificarea prin studierea unui ansamblu de informații de la clienții ei, începând cu politica de marketing și până la experiența acumulată pentru fiecare produs.

Etape ale unui plan de media:

  1. BUGETUL: Bugetul disponibil este foarte important pentru stabilirea obiectivelor de marketing. Multe firme pun întrebarea naiva Cât mă costă să fac cutare lucru? Managerul trebuie să stabilească bugetul pe care îl va aloca acestei activități sub forma unui procent din vânzări sau din cheltuieli.
  2. PERIOADA: Reprezintă perioada de timp pentru care este alocat bugetul stabilit. Ea poate fi de un an, perioada de vârf a vânzarilor, sau perioada în care se desfășoară promoțiile.
  3. STRATEGIA DE MARKETING: Planul media este o porțiune din planul de marketing și de aceea trebuie să țină cont de strategia generală de management. Lansarea unui produs necesită reclamă intensivă. Un produs aflat în stadiul de maturitate are nevoie de alt gen de promovare, el fiind deja cunoscut.

Alegerea canalelor de media
Atingerea publicului țintă este unul din cele mai importante aspecte ale unui plan de marketing. Strategia de media este modalitatea prin care reclama ajunge la locul potrivit în momentul potrivit și explică cum se deruleaza o campanie de media.
Întrebările la care trebuie oferit un răspuns în această etapă sunt următoarele:

  • Care este mixul de marketing potrivit?
  • Care este audiența țintă?
  • Unde este audiența țintă?
  • Ce canal specific de media atinge piața țintă?
  • Când ar trebui lansat mesajul de marketing (moment, perioadă, frecvență etc.)
  • Cum va fi comunicat mesajul?
  • Cât va costa?

Crearea propriu-zisă a planului de media este un proces în 3 pași:

  • Primul pas: Determinarea tipurilor de media ce vor fi utilizate.
  • Al doilea pas: Crearea unei scheme a planului de media.
  • Al treilea pas: Determinarea și angajarea cantităților necesare din fiecare tip de media și angajarea lor.

Aveţi în plan demararea unei campanii media? Contactaţi-ne pentru a fi sigur că o veţi face bine!


 

 

 

Despre noi

Agenţie de publicitate full-service, oferim clienţilor noştri un pachet complet de servicii şi produse publicitare.

Inovăm şi introducem permanent proiecte din sfera marketingului şi a comunicării, în toată România!

GALATI | BRAILA | BRASOV

Rămâneţi în contact cu noi