Pentru întocmirea studiilor de piaţă, 3Media parcurge următorii paşi:
Analiza de piaţă
Pentru întocmirea unui studiu de piaţă bazat pe nevoile clienţilor, vom da răspuns împreună următoarelor întrebări:
- Cine sunt clienţii?
- Unde sunt clienţii?
- De ce anume au ei nevoie?
- Cum iau deciziile de cumpărare?
- De unde îşi cumpără?
- Cum poţi ajunge la ei pentru a-ţi transmite mesajul de marketing?
Cunoaşterea răspunsurilor la aceste întrebări este crucială, indiferent de natura clienţilor.
Cercetarea pieţei începe cu aflarea unor date de interes general cum ar fi: numărul de familii, numărul de salariaţi, numărul de afaceri etc., după care, în funcţie de interes, se trece la segmentarea acestor categorii.
Construirea supoziţiilor
Cercetare, explicitare
Descrierea segmentului de piaţă
Nevoi şi cereri
Canalele de distribuţie
Factori determinanţi
Sistemul de comunicaţii